Yleinen keskustelu > DsmClubFinland

"Klubin" tulevaisuus ?

<< < (2/2)

Cara86:

--- Quote ---

--- Quote ---Sit vielä musta vois olla hyvä, jos Teme vaikka sysadminina myis klubin tarroja tai muuta sälää. Se tois vähän rahaa homman pyörittämiseen.
--- End quote ---
Tarroja on myynnissä kokoajan, niitä olen myynyt, toki ilman mitään voittoa. Kaiken muun sälän teetättäminen maksaa, johon mulla ei ainakaan yksin ole varaa tuon nykysen autoprojektin ohessa alkaa kustantamaan. Ei nuo tarratkaan ilmasia ole, vaan itse niistä maksanu ja myyn samaan hintaa pois. Lähiaikoina pitäisi lisääkin tilata....


--- End quote ---

Juu.. tuota tosta muusta sälästä.. otatko Teme vaikka yhteyttä sähköpostitse kun mulla voisi olla linkki järjestää tuota "muuta sälää" esim. t-paitoja yms, ilman että tarttis ottaa varastoa tuohon touhuun ja ilman että tartis olla itse "vastuussa" näistä tilauksista. mutta siitä lisää jos kiinnostusta löytyy...

Psy-J:
Vanha aihe, mutta ajattelin nostaa ylös, kun klubi on nyt kaksi vuotta täyttänyt. Eli ehdotuksia tulevia vuosia varten saa nyt heitellä.

Kerhoa on nyt tuotu esiin muutamissa näyttelyissä, (pieniä) miittejä pidetty, kimppatilauksia on järjestetty, ratapäivät ovat tulossa...

Mitä halutaan jatkossa? Lisää (erilaisia?) tarroja? Paitoja? Sivuston sisältöön jonkinlaisia muutoksia? Ratapäivät ensi vuodelle? Tiettyjen tuotteiden kimppatilauksia? Jonkinlaisia jäsenetuja? FAQ?

Zage85:
T-Paita olisi kova juttu  :)

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version