DSM tekniikka > Sähköt

Mistä lambda-anturi eclipseen? (ratkaistu)

(1/7) > >>

Migo:
Joo, eli näyttäis siltä että tuo startaxin tarvike lambda on pimahtanut ja uusi pitäisi saada tilalle..

Löytyykö muilta valmistajilta lambda-anturia ja mihin hintaan?

Mitsubishillä orggis lambada maksaa n. 280€...
 :(

teme:
Erittäin hyvä kysymys muuten, motonetistä löytyi vain 1 johdolla ja 4 johdolla olevat lambdat. Ja jos nyt en ihan väärin muista niin eclipsen lambda (sekä 16v gti galantin) on kahdella johdolla.

Kannattaa soittaa johonkin varaosaliikkeeseen esim osaset ketjun liikkeille tjms, ja kysästä mitä heiltä löytyy.(ja kysyä siis gti galantin osaa, ei ne kuitenkaan tajua jos selittää niille eclipsestä  8) )

Midnight Walker:
Kannattaa ainakin olettaa ettei ne tajua mitään kun selittää Eclipsestä  ;) Mä kun kävin hakemas bensansuodattimen niin myyjä totes siäl varaosaliikkees että kyl täält löytyy suoraan Eclipse kohastakin. Olin tietenkin sanonu että Eclipseen pitäis saada mutta kato siält gti galantin puolelta se  :)

Katoin sitte että sillähän oli ihan uus varaosaluettelo siinä ja sinne oli sitte lisätty Eclipse ihan erikseen. Joskus aikasemmin kun kävin jotain hakemas niin eipä löytyny kirjasest Eclipseä. Eli tän vuoden puolel kävin tollasen asian toteamas  :)

hopsis:
Mä vaihdoin viime syksynä omaan Laseriin tuommoisen:

http://www.vpv-motorracing.com/

Eli 4-napainen niinkuin oli entinenkin.

Migo:
Onpas edullinen! eiköhän tuo 2.0gs:nkin sovi?

Ainakin mulla on nelinapainen anturi autossa...
Motonetistä ostin n. vuosi sitten startaxin lambdan, mutta sielläkin olis 2 vaihtoehtoa, Gallu -92 asti ja Gallu -93:sta eteenpäin.. molemmat samankokoisia ja molemmissa 4 piuhaa...
ajattelin kokeilla tällä kertaa tuota uudempaan malliin tarkoitettua jos kestäisi paremmin :)


Varmaan olis toi boschi parempi vaihtoehto kuin startaxin tarvikeanturi...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version