Author Topic: 2G edm öljynpainemittarin anturin tarkka sijainti  (Read 4338 times)

PRM

  • Rookie Member
  • *
  • Posts: 21
  • -97 2.0 GS edm 4g63
    • View Profile
2G edm öljynpainemittarin anturin tarkka sijainti
« on: September 11, 2014, 11:03:44 AM »
..eli 4g63 dohcin anturin paikka tarkalleen?

Öljynpaineet katosivat tyystin, tosin oikeasti mittari ei vain näytä enää. Oletettavasti anturi/ johto. Mistä tarkalleen ottaen löytyy ja pääseekö kuinka hyvin käsiksi?

En pääse itse nyt katsomaan, itse asiassa tarvisi hiukan tietää millainen operaatio luvassa, että osaa varata ajan/ tilan. Vehje n niin matala, että jos alle pitäää päästä, tarvii nosturin.

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 2G edm öljynpainemittarin anturin tarkka sijainti
« Reply #1 on: September 11, 2014, 18:11:20 PM »
..eli 4g63 dohcin anturin paikka tarkalleen?

Öljynpaineet katosivat tyystin, tosin oikeasti mittari ei vain näytä enää. Oletettavasti anturi/ johto. Mistä tarkalleen ottaen löytyy ja pääseekö kuinka hyvin käsiksi?

En pääse itse nyt katsomaan, itse asiassa tarvisi hiukan tietää millainen operaatio luvassa, että osaa varata ajan/ tilan. Vehje n niin matala, että jos alle pitäää päästä, tarvii nosturin.

Öljykellossa yks johto. Kello on siinä "oil filter housing" mötikässä mihin tulee myös öljyjäähdyttimen letkut kiinni. Rengas pois ja muovikate pois niin pääset näppärästi sivusta sitä toljottamaan.  Liitteenä 1g:stä kuva paikasta mutta samanlailla se varmaankin tuossa 2g edm:ssä.

Varmaan näkee myös kun kömpii auton alle ellei tuossa 2g:ssä ole jotain pohjapanssaria siellä.

"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"