DSM tekniikka > Yleistä tekniikasta

4G63A ja 4G63B erot. Uus kone vai korjata vanha?

<< < (2/3) > >>

Mustakulkija:
tosiaan... meinas unohtua jo... jos ostat moottorin, niin selvitä onko se automaatista vai manuaalista.... pienin muutoksin automaatin motin saa manuaaliksi :) hieman vain rälläkkää ni johan sopii :)

siel on automaatis sellainen sovitepala vauhtipyörän alla joka pitää poistaa jos sen asentaa manuaaliin.... kokeiltu on :) kuukauden ylimääräinen vaiva tuli kun ei heti tajunnu eroa...

Pinkku_os:
Ok. Kiitän vastauksista, ja eikun irrottamaan kansi ja kurkkaamaan, että mitä kaikkea on menny solmuun. Katsotaan kuinka kauan remppa kestää...  :-/

Pinkku_os:
Jep, uus kone on ajankohtainen, eli jos joku tietää mistä vois "edullisesti" saada uutta, niin tieto kelpais. :)

Mustakulkija:
katso japan motors nettisivut.... aina kannattaa soittaa ja kysyä jos vaikka sais alennuksen :) tai sit jos jollain klubilaisella sattuis olemaan ylimääräinen motti hyllyssä.... mul olis ehjä alakerta kyl tos (vapari 1g) ja yksi kiero kansi olis + yksi halki oleva kansi olis (1 pytyn kohdalta)

Thecob:
tässä heräsi itsellä heräsi kysymys, kun kysymyksessä ei selvinnyt että minkän vuotinen kyseessä?
jos sen verran mitä jaksaa vaivaa nähdä koneeseen, olisi tietysti aina paras itse rakennettu kone.
Mutta jos on liian kallis korjata, niin jos vaivaa haluaa nähdä JOS on sulla omassa eclipsessä 7-pulttinen, niin ehdottomasti vaihtaisin 6-pulttiseen, kun on hemmetin vahva alakerta noissa, mitä itselleki selvisi kun on itsellä purettuna oma kone :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version