DSM tekniikka > Yleistä tekniikasta

4G63A ja 4G63B erot. Uus kone vai korjata vanha?

<< < (3/3)

Pinkku_os:
Itellä on siis se 7-pulttinen ja sellainen olisi japanmotorsilla tarjolla 1400€. Miten edes se vaihto onnistuu? jollai sovitepalalla? :P

Jakke:
Mulla olisi 6-bolt kone myytävänä, ajettu 210000km :)

Mustakulkija:
käsittääkseni eroja ei ole muita kuin se vauhtipyörän kiinnitys, joten vaihdon 7-pulttisesta 6 pulttiseen pitäis olla helpohko operaatio.... korjatkaa jos olen väärässä

tarvitset moottorinostimen hommaan... kyseessä on manuaali auto? automaatin ja manuaalin välillä on pieniä eroja, kuten kytkinkopan "kehys" johon startti tulee kiinni ja vauhtipyörässä on sellaine sovitepala mikä täytyy poistaa jos meinaa automaatin laittaa manuaaliin kiinni... tais tulla aika sekavasti selitettyä jos jollain olis laittaa kuvia ni olis helpompi nähdä erot..

jos ostat vaihtomoottorin ni vaihda samalla vaivalla vesipumppu ja jakohihnat + uusi kytkin kannattais laittaa, niin ei  tarvitse sit heti taas avata konehuonetta...

moottorinvaihtoon kannattaa varata avuksi kaveri tai kaksi, homma ei ole niin helppo miltä aluksi vaikuttais... :) "pieni 5 minuutin homma vain"

jos japan motors tarjoaa koneen 1400 euroon ni osta ihmees, niis pitäis olla kilometrejä 40-60 tkm... sit onki edessä huolettomia kilometrejä (toivottavasti :))

Pinkku_os:

--- Quote from: Pinkku_os on July 01, 2009, 23:29:33 PM ---Ok. Kiitän vastauksista, ja eikun irrottamaan kansi ja kurkkaamaan, että mitä kaikkea on menny solmuun. Katsotaan kuinka kauan remppa kestää...  :-/

--- End quote ---

Vihdoinkin rojekti saatu päätökseen. Eihän siinä niin kauaa sitten mennytkään... :) Kaikki imupuolen venttiilit oli solmussa.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version