DSM tekniikka > Yleistä tekniikasta

4G63A ja 4G63B erot. Uus kone vai korjata vanha?

(1/3) > >>

Pinkku_os:
Mitä eroa noilla myllyillä on? Pääs kone kilahtaan ja pitäis uusi moottori vaihtaa, mutten viitti ostaa ennen kun on varmaa että se istuu paikoilleen...

Cult69:
Kuusipulttinen kone löytyy eclipsestä vuosilta -89 -92.5, ja seitsemän pulttinen siitä eteenpäin muistaakseni -99 vuoteen saakka.

Eroja on vauhtipyörän kiinnityksissä jotka ovat joko kuudella tai seitsemällä pultilla kiinni. Taitaa myös olla kokoeroja kytkimelläkin, tästä en itse aivan varma.
Sitten vielä jtn pieniä eroavaisuuksia.

Seitsemän pulttisessa koneessa ns. uudemmassa on myös esiintynyt kampuran päittäisväljyyttä.

Itse suosin siis kuusipulttista konetta, omasta mielestä luotettavampi kokoonpano.

Lisätä saa ja korjata jos puhun täyttä mutua ;D.

Cult69:
Tosiaan tuo A on kuusipulttinen, ja B uudemmanlainen 7-pulttinen.

Pinkku_os:
Tämmöinen epäilys olikin, mutta täytyi varmistaa. Kiitoksia vastauksesta. Itella tosiaan jakopäänremmi pomppas ja nyt on nelossylinteri ilman puristuksia ja töitä tiedossa...  :( Kysymys kuuluukin, että kannattaako korjata vanha kone, vai tilata uus mylly suoraan?

Mustakulkija:
japan motorsista saa vaihto moottoreita.... usein jopa suoraan hyllystä... turbo ekin pata oli muistaakseni joku 2400 euroa ja vaparin motti oli joku 1400 e.... kannattaa tarkistella nettisivuilta jos päätyy moottorin vaihtoon... aina tietysti kannattaa avata vanha motti ensin ja katsoa kuinka kalliiksi korjaus tulisi... pelkän kannen hinta oli joku 600 e.... ainakin 1g:n alakerta on vahvaa tekoa joten ihan ekaksi se ei petä :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version