DSM tekniikka > Yleistä tekniikasta

Motonetin kytkinlevy kokemuksia?

(1/6) > >>

teme:
Ajattelin mielenkiinnosta tiedustella, onko ketään vaihtanut omaan kärryynsä Motonetin tarjoamaa kytkinlevyä?
Onko ihan asiansa ajava kapistus? Ja kauanko ollut jo käytössä, huomaako nopeaa kulumista?

Hintana on kuitenkin aika siedettävät n.50€, ja koko paketin sisältäen paine-asetelman yms 125€ paikkeilla muistaakseni.

Lergei:
Mä vaihdoin Lanceriin ja olen ollut tyytyväinen. Se oli muuten jopa Sachsin tekele! Vähän erilainen tuntuma kätössä mutta muuten o.k.

mmk:
Vaihdoin Motonetista hankitun Sachsin kytkinpaketin. Tuntuma on kylla mun mielesta aikalailla  samanlainen kuin Mitsun alkuperaisosilla.

Oon tosin ajanu ehka 1 kilometrin tolla ennekuin jatkoin muita korjauksia. Ei se ainakaan viela ole loppu :)

teme:
Hyvä jos noin edullisesti löytyy toimiva peruskytkin, se miten hyvin tuo kestää jää nähtäväksi.
Melkein voisi veikata, että normiajolla mitsun vakiokytkin kestää 150-200tkm. Oma vanha kytkin on 100tkm ajettu ja kyllä sillä vielä ajelee ainakin se 50tkm ellei tuplat.
 
Toinen asia mitä ei sitten tiedä tuosta miten hyvin toimii jos moottoria aletaan virittämään, mutta ainakin peruskäyttöön ilmeisemmin tarpeeksi hyvä  8-)

mmk:
En oikein jaksa uskoa että näistä laiskoista vapareista kukaan ottaa tässä maassa vähään aikaan senvertaa irti ettei toi levy riittäs ihan hyvin.

Ainoa homma jonka koen ongelmaksi tossa on se että (uuden työsylinterin kanssa) kytkinpoljin on kutakuinkin yhtä saamarin löysä kuin alunperinkin. Raivostuttavaa. Kenelle ihmeen 80vuotiaille ne oikein nää autot suunnitteli?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version