Author Topic: niin ihana projekti  (Read 7578 times)

greendevil -94

  • New Member
  • Posts: 7
  • dsm
    • View Profile
niin ihana projekti
« on: September 30, 2010, 18:28:24 PM »
mistähän voisi saada tohon eclipseen vm -94 osia,esim ohjaustehostimenpumppu ja kaikkea muutakin sitä voisi tarvita.. Tuntuu että tuossa mun autossa tekemistä on riittänyt,ja ei näytä loppua tuleva,mutta ei prkl pidä luovuttaa ;)

Timo_89

  • Guest
Re: niin ihana projekti
« Reply #1 on: September 30, 2010, 18:49:04 PM »
mä voin kysellä sulle osia tiedän missä on jemmassa pari purkua autoa mistä itsekkin olen hakenut osia.. ja siellä on moottori ja vaihdelaatikko paikallaan ja muutakin osaa tosin automaattilaatikolla
90tkm ajettu...

greendevil -94

  • New Member
  • Posts: 7
  • dsm
    • View Profile
Re: niin ihana projekti
« Reply #2 on: September 30, 2010, 22:40:59 PM »
allright.. jos vaan viitsit niin olisi tooosi jees homma,tuntuu ettei tohon meina saada osia ja jos saa,niin ne on jostain varaosaliikkeestä,esim autohuolto leino,jos sanoo mitään,ja sit alkaa maksaa... on meinaan ihan törkeen kalliita. kysyin tossa muutama kuukausi sitten uutta vaihdelaatikkoa.. hinta olisi ollut 2000 euroa. vittu samanhintainen melkein kun mun auto,mut sain sen hommattua muualta,onneks  ;)

Timo_89

  • Guest
Re: niin ihana projekti
« Reply #3 on: October 02, 2010, 18:19:42 PM »
Quote
allright.. jos vaan viitsit niin olisi tooosi jees homma,tuntuu ettei tohon meina saada osia ja jos saa,niin ne on jostain varaosaliikkeestä,esim autohuolto leino,jos sanoo mitään,ja sit alkaa maksaa... on meinaan ihan törkeen kalliita. kysyin tossa muutama kuukausi sitten uutta vaihdelaatikkoa.. hinta olisi ollut 2000 euroa. vittu samanhintainen melkein kun mun auto,mut sain sen hommattua muualta,onneks  ;)



okkeips.. selvä ei ongelmaa kysellään osia.. tosin itselläkin aika lailla noita eclipsen osia tullut haalittua varastoon.. en edes muista ulkoa mitä kaikkea löytyy...