Author Topic: Identiteettiongelmia?  (Read 18024 times)

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Identiteettiongelmia?
« Reply #25 on: March 19, 2007, 22:18:34 PM »
Tuossa kun on rojektin edetessä katellu peltejä jne niin kyl se ainaki mun silmään riisikipolta näyttää. American steak nköä on vain takavaloissa..

Ite en aja millään autolla tällä hetkellä, mutta kyl tuo tulee edustamaan japania enemmän kuin usaa

Kohvi

  • Guest
Re: Identiteettiongelmia?
« Reply #26 on: March 19, 2007, 23:21:47 PM »
niinhän ne vähän on enemmän japania kuin usa:ta.. Oma mitsukin on purettu kokonaan ja vkloppuna maalasin orkkis levikkeiden käikäleet ja nyt ois seuraavana kori vklopuksi. On aika rasittavaa hommaa tuo purkaaminen kun muovikäikäleet on niin monella ruuvilla ja pultilla muttereineen kiinni  :P Varsinki etupuskuri ja etulyhdyt. Ensin täytyis puskuri irroittaa ja periaatteessa taas etulyhdyt, että saa ne irti.. kun on niin ahtaissa paikoissa nuo mutterit ja kiinikkeet  ;D Kyseessä on siis europenan eurooppa 2g.

Mustakulkija

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 250
  • dsm
    • View Profile
Re: Identiteettiongelmia?
« Reply #27 on: April 09, 2007, 04:43:56 AM »
tää on kyl ihan reilusti jenkki :)
ei oo kriisiä :)
"ihan tollanen pieni 5 minuutin homma"
"neliveto on eriveto"
"kun turbolla ajaa, ei oo riemulla rajaa"

Jortsu

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 147
  • Legendaarista!! !
    • View Profile
Re: Identiteettiongelmia?
« Reply #28 on: July 27, 2007, 16:39:03 PM »
Rehellinen riisikuppi ja hyvä niin, en olisi puhasta jenkkiä uskaltanut edes ostaa. Aina olen noilla nipponeilla ajellut paitsi yksi häpeätahra mahtuu kun mulla oli volvo melkein kaksi viikkoa ku tarvisin vaan nopeesti auton joka liikkuu, mutta sen jälkeen olen taas palannut ruotuun ja ajellu japskeilla. Kysyttäessä olen sanonut että jenkeissä kasattu japski koska näin se meikäläisen näkemyksen mukaan menee..
-Jortsu