Author Topic: Kotkan Meripäivät 17.07-09  (Read 8217 times)

EmpirioN

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 65
    • View Profile
Kotkan Meripäivät 17.07-09
« on: July 07, 2009, 16:01:15 PM »
Vähän nopeasti tulee tämä, mutta en ole päässyt vähään aikaan koneelle ollenkaan.

Eli nyt jos ei ole tuona viikonloppuna tekemistä niin kannattaa oikeasti tulla jo vähän pidemmältäkin. Sen verran on ihmisiä, tapahtumia ja nähtävää. Nämä on ne ainoat päivät jolloin kannattaa asua Kotkassa. ;)

Meripäiväthän ovat 15-19.7. Alustavasti itselleni kävisi perjantai päivä. Esim klo: 16:00. Iltavuoro pilaa aika paljon omaa meripäivä viikkoa, mutta perjantain sain taisteltua vapaaksi. Lauantai päivä ei ole sekää mahdoton, heti kun krapulasta on selvinnyt, niin voisi tuo sama aika päteä silloinkin.

Ihmisiä on meripäivillä todella paljon, siksi jotku tiet suljetaan täysin ja keskusta on lähes täysin tukossa ja parkkialueet muuttuvat olut teltoiksi.

Siksi tapaaminen olisi noin 4km päästä keskustasta, Mussalon K- Marketin avaralla pihalla. Osoite: Harjantauksentie 11
KOTKA 48310. Sieltä sitten voisi ajaa keskustan läpi lenkin, ainakin katseita saatais varmasti ennätysmäärä.

Mutta näin siis alustavasti. Jos ei pääse perjantaina, mutta on tulossa kuitenkin meripäiville DSM:llä, niin minulle voi soitella jos haluaa jossain oluella vaikkapa nähdä. (045-6374279)

Tuolta informaatiota itse tapahtumasta: http://www.meripaivat.com
- When Nothing is real, Everything is possible

Midnight Walker

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 188
  • dsm
    • View Profile
Re: Kotkan Meripäivät 17.07-09
« Reply #1 on: July 08, 2009, 13:56:13 PM »
Itse en kait onnistu välttämään meripäiviä kun tuossa keskustassa tulee asuskeltua, ei kyllä sen suuremmin tuokaan tapahtuma nappaa, mutta kait sitä taas kerran edes tulee kierreltyä paikat läpi.  :)

Mulla on töitä perjantaina neljään asti, eli klo 16.00 on hieman liian aikasin. Tosin meinasin muutenkin viedä auton luultavasti maalle perjantai iltana, jotta ei olisi hajotettavana sitten keskustassa. Mutta täytynee nyt katella että vienkö auton silloin vai enkö, sitä ennen ehtisi tietenkin ehkä jossain päin kävästäkin. Sanotaan että viideltä korkeintaan tuolla mussalon k-marketilla tai mieluiten jopa kuudelta.

CaZ

  • New Member
  • Posts: 7
  • dsm
    • View Profile
Re: Kotkan Meripäivät 17.07-09
« Reply #2 on: July 08, 2009, 14:27:35 PM »
Jos tulee vähän enemmän lössiä ni oon mukana! Toi 16:00 on kyl vähän liian aikasee, ehk parempi ois jokus 19:00 paikkeilla? Ja onkohan se mussalo nyt kuitenkaan paras paikka  ;D

EmpirioN

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 65
    • View Profile
Re: Kotkan Meripäivät 17.07-09
« Reply #3 on: July 08, 2009, 21:17:17 PM »
Hienoa jos saataisiin enemmänkin kiinnostuneita.

Tuo perjantai voi kyllä olla ongelmallinen kun kukaan ei tunnu pääsevän niin ajoissa paikalle ja itse en taas voi kovin myöhäiseksi tapaamista lykätä kun lähden kuuntelemaan bändejä, ym.

Siksi vois kyllä miettiä lauantaita. Silloin varmaan paremmat mahdollisuudet kaikilla päästä, kun ei ole ainakaan työt pilaamassa. Ja parempaa paikkaa saa toki ehdottaa. :)

Joku mihin on helppo ajaa, olisi tilaa, ym. Tuo Mussalo nyt tuli ensimmäisenä vaan mieleen.
- When Nothing is real, Everything is possible

Midnight Walker

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 188
  • dsm
    • View Profile
Re: Kotkan Meripäivät 17.07-09
« Reply #4 on: July 08, 2009, 21:37:18 PM »
Jos mulla on auto lauantaina täällä keskustassa niin sitte mulle sopinee se ihan hyvin, eli täytyy nyt hieman lähempänä katsella mitä tulee silloin tehtyä. Jokatapauksessa, mulle ei tuolla paikallakaan niin suurta väliä, mutta jos jonnekin muualle niin esim. Metsolan ST1, rämä tai karhulan shell sekä vaikka vielä karhulan torikin.